13. jan. 2009

Trenings tur med Aiko og Masi





Tok meg nån tima i marka i dag.Tok først masi med meg va sjiklig turboføre i dag. så ho kom seg godt ut i dag til att ho ikke har vorre så my i marka.så ho bynte og jobbe på noen ferske beite spor. så eg skia meg opp til ho, vist det var ryper der og det var det og:)først en støkk så roa eg ho greit på ordre lot ho sitte en stund. I mens ho satt der så eg ei rypa tell som lurte seg ned i kratte så eg slapp Masi på i jænn og det var bare noen meter så var det stand:) gikk fram til ho før og støtte ho lot ho stå ei stund så ba eg ho gå på. det va ikke en djer reis men en vill og uhemma en:) fikk litt ettergang 10meter før eg fikk stoppa ho.men det var heilt greit så det ser låvanes ut:)

Så var det Aiko sin tur han gikk som han bruke og gå. Stor fart og dekker terenget meget bra han hadde vell gåd i 10min så var det stain på to ryper. Dem letta før eg kom opp,så han var litt urolig. slapp han på i jænn fikk 4 arbeid i løpe av 1 times gåing og altt satt som det skulle 2 arbeid med røys:)og han var komplett rolig så det var en bra dag i marka,tru eg må ta meg en tur i morra og:)

1 kommentar:

Pointerliv sa...

Vilken fin tik du har.
kul att du fick till lite fågelarbeten på turen
vi får vänta till helgen innan vi kommer ut i skogen.
Hälsningar Åsa och Johan